niedziela, 15 grudnia 2013

Milczenie...


Hello:)

milczenie jest złotem...


nie koniecznie w każdej kwestii...
akurat cisza na świeżutkim blogu to chyba klapa totalna:(.
Tak to ze mną jest...
wielkie halooo a potem---echo ciszy!
Zryw i po ptakach!!!
Cóż,dziś podejmuję kolejne wyzwanie,i wracam na świat blogowy:),jak by to nie zwać!

Przedświąteczny czas sprzyja działaniom w sferze coś z niczego",
i nie tylko...
myśli różne się nasuwają...
podsumowania...próby...zmiany może ?

Czas sprzyja:)

Spacer po lesie zrobił mi dobrze:)nie tylko na obolałą głowę,ale i inspiracji trochę znalazłam...gałęzie ,szyszki i do domu!





cdn.

pozdrawiam ell:)





2 komentarze:

  1. mi się zdaje? czy ja Ciebie skądś znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świat jest mały,nawet ten wirtualny...
      Witam Madziu:)
      zapraszam do mnie...

      Usuń